Missatge del Soci Director
“BM & A està en recerca constant de talent i sempre disposada a buscar col·laboracions amb estudiants que estiguin a punt de finalitzar els seus estudis o que ja els hagin finalitzat. Si aquestes en alguna d’aquestes situacions el projecte de formació i de creixement personal i professional de BM & A t’interessarà sense cap dubte. BM & A té un interès especial i particular a captar talent i, per això, dedica especial atenció a la recerca de nous professionals que reuneixin tant els valors com la formació adequada per formar part de el projecte. L’exigència de qualitat i excel·lència en l’exercici de el Dret, i en la prestació de serveis legals als clients, requereix de professionals implicats, integrats i compromesos amb la signatura i la professió, i perfectament preparats en el teòric i, especialment, en el pràctic. Únicament amb aquestes condicions esmentades i la qualitat humana de l’professional es podrà abordar qualsevol situació, per difícil que sembli, que els clients plantegen a l’professional i donar aquest, en cada cas, la millor de les solucions possibles. Això és per a BM & A l’experiència i és aquesta experiència global la qual es transmet a aquells que inicien el seu camí professional amb nosaltres “. BM & A té un interès especial i particular a captar talent i, per això, dedica especial atenció a la recerca de nous professionals que reuneixin tant els valors com la formació adequada per formar part de el projecte. L’exigència de qualitat i excel·lència en l’exercici de el Dret, i en la prestació de serveis legals als clients, requereix de professionals implicats, integrats i compromesos amb la signatura i la professió, i perfectament preparats en el teòric i, especialment, en el pràctic. Únicament amb aquestes condicions esmentades i la qualitat humana de l’professional es podrà abordar qualsevol situació, per difícil que sembli, que els clients plantegen a l’professional i donar aquest, en cada cas, la millor de les solucions possibles. Això és per a BM & A l’experiència i és aquesta experiència global la qual es transmet a aquells que inicien el seu camí professional amb nosaltres “.
BM&A busca en els nous professionals no només el coneixement teòric sinó també la comprensió de la mateixa, l’esforç, la col·laboració, el domini d’idiomes, el rigor en el treball, la imaginació, el sentit comú, la fermesa de conviccions, la rectitud deontològica , la responsabilitat, la qualitat, la discreció, la facilitat per a les relacions i, potser i com amalgama de tot l’anterior i d’altres tantes qualitats més, la passió per l’exercici de el Dret, sigui quina sigui la branca o especialitat en què es trabaje.El acompanyament personalitzat dels socis de la firma i el treball integrat i participatiu des del primer moment de el nou professional amb la resta de l’equip és el millor pla formatiu i de carrera que pot oferir-se en el desenvolupament professional; i aquest és el sistema que té establert BM&A. És evident també que qualsevol professional necessita conèixer a priori quin serà el seu procés d’avanç, les seves expectatives i els objectius que s’esperen d’ell; i fins i tot el grau d’avaluació i el que es pensa del seu treball en la signatura.
BM&A té molt en consideració des de l’inici de la relació aquestes premisses i els socis responsables interactuen de forma constant amb el professional en el seu desenvolupament. La signatura encoratja, potència i orienta els nous integrants en la seva projecció professional individual i dins de el grup, la seva pràctica de la professió des del primer moment i l’estudi i la formació permanent en cursos i màsters de postgrau. A més, ofereix retribucions fixes i variables reconeixedores de l’compromís i esforç de l’professional.